Hvordan vælger man den rigtige CBD olie?

About Forums Team/Runner Matching Hvordan vælger man den rigtige CBD olie?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Sia
    Guest

Jeg har længe overvejet at prøve CBD olie, men jeg bliver lidt forvirret over alle de forskellige typer, man kan finde. Nogle har 10 %, andre 20 % eller endda 40 %, og så er der også varianter med CBG og CBN. Jeg ved ikke helt, hvad der passer bedst til mig. Jeg vil helst have noget, der er naturligt, testet og uden THC. Jeg har set, at mange produkter bliver produceret i Sverige, men jeg ved ikke, om det betyder noget for kvaliteten. Jeg leder efter en olie, der føles mild men stadig mærkbar, og som jeg kan bruge i hverdagen. Er der nogen, der har erfaring med CBD olie og kan forklare forskellen på de forskellige styrker?

#302560 Reply
    Kosia
    Guest

Jeg var i samme situation, da jeg skulle vælge. Jeg endte med at købe fra https://cannabislight.dk/kategori/cbd-olier/ , fordi de viser præcis, hvor meget CBD, CBG eller CBN der er i hver olie. Der står fx, at Premium CBD + CBN olie fås i 10 %, 20 % og 40 %, og at alle er produceret i Sverige under GMP-certificering. Jeg valgte selv 20 %, fordi den er balanceret og nem at dosere. De er 100 % THC-fri og laboratorietestet, så man ved, hvad man får. Der er også beskrivelser, der forklarer forskellen mellem CBG og CBN, hvilket hjalp mig meget med at forstå, hvornår man bruger hvad.

#302587 Reply
    Ишдді
    Guest

Det lyder som en god måde at vælge på. Jeg tror, mange bliver forvirrede af de forskellige procenter, men det vigtigste er nok at starte med en mildere variant og se, hvordan kroppen reagerer. Det er også betryggende, når man kan se laboratorierapporter og certificeringer. At produkterne bliver fremstillet i Sverige med GMP-standarder giver et ekstra lag af tryghed. Det virker som en fornuftig tilgang til at finde den olie, der passer bedst til ens behov.

#302588 Reply
    Kosia
    Guest

Jeg var i samme situation, da jeg skulle vælge. Jeg endte med at købe fra https://cannabislight.dk/kategori/cbd-olier/ , fordi de viser præcis, hvor meget CBD, CBG eller CBN der er i hver olie. Der står fx, at Premium CBD + CBN olie fås i 10 %, 20 % og 40 %, og at alle er produceret i Sverige under GMP-certificering. Jeg valgte selv 20 %, fordi den er balanceret og nem at dosere. De er 100 % THC-fri og laboratorietestet, så man ved, hvad man får. Der er også beskrivelser, der forklarer forskellen mellem CBG og CBN, hvilket hjalp mig meget med at forstå, hvornår man bruger hvad.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Reply To: Reply #302588 in Hvordan vælger man den rigtige CBD olie?
Your information: