Hoeveel slots roteren jullie?

About Forums Team/Runner Matching Hoeveel slots roteren jullie?

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    luckydog
    Guest

Ik vraag me altijd af hoe andere mensen hun sessies indelen. Focussen jullie je op slechts één of twee slots, of roteren jullie tijdens een spel tussen verschillende slots? Ik weet niet of het spreiden van inzetten helpt of alleen maar de focus verstoort.

#305561 Reply
    anthonydrowow
    Guest

Goede vraag: vroeger wisselde ik tussen 10 verschillende spellen per sessie, maar nu heb ik het beperkt. Als ik op https://gxspinnl.com/ speel, wissel ik meestal tussen maximaal 3-4 slots. Dat helpt om de variatie erin te houden zonder patronen uit het oog te verliezen. Ik mix graag één spel met hoge volatiliteit voor grote hits (zoals Money Train) met een paar spellen uit het middensegment zoals Big Bass Bonanza om de balans te behouden. Wat fijn is, is dat GX Spin je lijst met ‘recente spellen’ opslaat, zodat je er midden in een sessie makkelijk tussen kunt wisselen. Te veel wisselen en je verliest je ritme – te weinig en het wordt saai. Door die middenweg te vinden, ging mijn bankroll langer mee en voelden de sessies soepeler aan.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Reply To: Hoeveel slots roteren jullie?
Your information: