Hebben jullie een vaste manier om een speelsessie te starten?

About › Forums › Team/Runner Matching › Hebben jullie een vaste manier om een speelsessie te starten?

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Matej Konecny
    Guest

Meestal begin ik tegenwoordig niet meteen met spelen. Ik neem eerst even de tijd om te bepalen wat ik die sessie eigenlijk wil doen. Dat klinkt misschien overdreven, maar het voorkomt dat ik na een paar minuten allerlei beslissingen spontaan ga veranderen.

#410116 Reply
    Zelenka
    Guest

Voordat ik bij https://winhero-bonus.nl/sign-up/ aan een sessie begin, zou ik daarom eerst mijn eigen grenzen bepalen. Daarna kijk ik naar het spel en controleer ik de belangrijkste informatie. Ik vind zo’n vaste volgorde handig omdat mijn keuzes dan niet volledig afhangen van wat er in de eerste paar rondes gebeurt. Een paar goede resultaten kunnen je namelijk snel het gevoel geven dat je nog langer wilt doorgaan, terwijl een slechte reeks juist de gedachte kan oproepen dat je moet blijven spelen. Geen van beide verandert de kansverdeling van de volgende ronde. Door vooraf een plan te hebben, hoef ik tijdens het spelen minder beslissingen op het moment zelf te nemen. Dat maakt de hele sessie voor mij rustiger en overzichtelijker.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Reply To: Reply #410116 in Hebben jullie een vaste manier om een speelsessie te starten?
Your information: